22 March 2017, 09:24
hoi,
gisteren avond ben ik terug gereden van kopenhagen naar Breda (kopenhagen is de moeite trouwens)
In Denemarken is lpg niet echt verkrijgbaar.
Dus een deel van de toch heb ik lekker op benzine gereden.
De auto deed het perfect!
goed vermogen en pakt ook vanaf onderen soepel op.
Na het wisselen naar lpg zakte het vermogen weg.
De auto pakt niet goed op vanaf onderen.
Als ik het gaspedaal een fractie indruk begint hij te sputteren
en wisselen van lpg naar benzine loopt hij niet goed stationair op een van de twee.
Ik moet dan even een korte pitstop maken om de stelschroef van de carb vast of los te draaien.
Nu is de auto net uit zijn winterslaap ontwaakt.
Deze week ga ik kleppen en timing afstellen.
Waar moet ik nog meer opletten?
Als hij bij benzine stationair goed loopt en op lpg niet, moet hij dan meer lpg krijgen?
ik hoor graag jullie idee
dirk
gisteren avond ben ik terug gereden van kopenhagen naar Breda (kopenhagen is de moeite trouwens)
In Denemarken is lpg niet echt verkrijgbaar.
Dus een deel van de toch heb ik lekker op benzine gereden.
De auto deed het perfect!
goed vermogen en pakt ook vanaf onderen soepel op.
Na het wisselen naar lpg zakte het vermogen weg.
De auto pakt niet goed op vanaf onderen.
Als ik het gaspedaal een fractie indruk begint hij te sputteren
en wisselen van lpg naar benzine loopt hij niet goed stationair op een van de twee.
Ik moet dan even een korte pitstop maken om de stelschroef van de carb vast of los te draaien.
Nu is de auto net uit zijn winterslaap ontwaakt.
Deze week ga ik kleppen en timing afstellen.
Waar moet ik nog meer opletten?
Als hij bij benzine stationair goed loopt en op lpg niet, moet hij dan meer lpg krijgen?
ik hoor graag jullie idee
dirk