Peiling: Ga jij in Oktober naar de Volvobeurs ?
Deze peiling is gesloten.
Nee, ik moet afwassen en stofzuigen van moeders de vrouw
0%
0 0%
Ja, ik ben er de 21e
0%
0 0%
Ja, ik ben er de 22e
0%
0 0%
Ja, ik ben er beide dagen met een stand
0%
0 0%
Totaal aantal stemmen: 0 0%
* U hebt op deze optie gestemd. [Resultaten weergeven]

Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Dé Volvobeurs 21&22 Oktober 2006
Graag even aandacht voor de volgende beurs:

http://www.volvobeurs.nl/

De organisatie van de beurs, het grootste Volvo evenement dat we in Nederland hebben, is weer van start gegaan. Met een klein team van enthousiaste mensen van verschillende gelederen binnen de Volvoverenigingen. Zo bestaat het team uit leden van de Volvo 700 vereniging, Het Volvo 480 - Register, de Katterugclub, de 850 club Nederland en de V44 vereniging.

Ik mis de 200 club een beetje, is die overleden of zo ? Nou ja. Ik sta er samen met mijn gasinjectie 242 GT en demoboard, Henk Bousema met de 264 op LPG injectie die ie (jawel) aan zijn vader heeft geschonken en Gerard Mulder met zijn VOC rallybak.

De 200's zijn dus vertegenwoordigd. Zijn er meer mensen ? Hoeveel mensen van hier gaan erheen ?
BS-AutoTune, voor classics en specials: http://www.bs-autotune.nl
Antwoord
Ik ga wel want we hebben een vaatwasmachine en dan zuig ik vrijdag wel stof. Maar of het zaterdag of zondag wordt, dat weet ik nog niet.
Antwoord
Ga wel als er meerdere komen, dus dan enkel voor de gezelligheid. De beurs kan me verder gestolen worden Big Grin
Volvo V70 TDI<br />Volvo 242 in veel onderdelen
Antwoord
Ik kom ook. Vorig jaar vond ik het de moeite waard en ik wil nog een paar nieuwe achterlichten op mijn auto.
misschien koop ik ze daar wel.
V90 1998<br /><br />740GL gerestaureerd 1985<br /><br />Fiat Panda 2012
Antwoord
Wat is de beste dag om te komen of maakt dat niks uit?
1980 GL Diesel (USA)
Antwoord
Ik ga zeker ook!
Ik denk dat het zaterdag wordt.
Meestal maak ik een afspraak met Gunther & Wagner. Scheelt weer verzendkosten...
Ferdinand Vroom - Volvo 240 Super Polar - info@ferdinandvroom.nl
Antwoord
Ligt er veel 240 spul?
Antwoord
Ik kom zeker zondag met 2 zoons (derde zoon 2,5 jaar kan al wel "mooie wielen" zeggen is voor de rest te jong.

Kom vooral om rond te snuffelen, andere Volvo's te bekijken en vind vooral de sfeer geweldig.

Zoek voor de jongens ook nog wat miniaturen en voor mijzelf natuurlijk nieuwe dichte verchroomde wielmoeren.

Gezellig dagje uit.
Antwoord
Ik mis de optie: Ik kom wel, maar weet nog niet op welke dag :wink:

Dus, ik ga zeker, moet alleen nog even kijken wanneer.

Ik vond vorig jaar de beurs niet zo bijzonder, maar de sfeer wel en de parkeerplaats is natuurlijk echt smullen \Big Grin/
Alleen die parkeerplaats is de entree al waard 8)
265 DL 1977 in veel onderdelen<br />145 Express 1973<br />145 express 1970 (sloop)<br />242 L 1977 Nog geen 100.000Km<br />Volkswagen Caravelle 1986
Antwoord
Volvo-forum zal er zijn.
Voor elke dag: Blackbird 245GLE MY1993 - http://www.volvo-forum.nl - het forum voor álle Volvo liefhebbers
Antwoord

Lijst met mogelijk verwante topics
Topic Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Sleuteldag 22 april 2006 favroom 15 4.816 26 April 2006, 20:01
Laatste bericht: Peter Timmer

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)