27 November 2016, 22:49
Vandaag heeft de chokekabel het begeven. Lastig, want dan is starten best lastig in de kou.
Is gelukt door de chokehandel op de carb met een elastiekje in de 'uit'stand (dus aan?) te zetten. Was voldoende om weer tot op de oprit te komen.
Ik heb nog niet gekeken wat er mis is, had helaas geen tijd om verder te zoeken.
De chokehandel heeft nu een eigen wil, altahns, wil niet meer ingedrukt worden.
De staalkabel bij de carb bied verder geen weerstand, dus er is of iets los, of iets geknapt.
Het gaat om een B21A, bet (als ik goed heb) een SU6 carb.
Bij Scandcar zijn 240 chokekabels niet meer leverbaar.
In VAdis vind ik wel wat plaatjes, maar geen instructie.
Greenbook heb ik het nog niet in gevonden.
Hoe ingewikkeld is het om een chokekabel te vervangen?
Zijn ze nog te krijgen? Moet dat met de knop eraan, of kan het ook los en zelf vastzetten?
Heeft iemand een kabel beschikbaar?
Bvd!
Is gelukt door de chokehandel op de carb met een elastiekje in de 'uit'stand (dus aan?) te zetten. Was voldoende om weer tot op de oprit te komen.
Ik heb nog niet gekeken wat er mis is, had helaas geen tijd om verder te zoeken.
De chokehandel heeft nu een eigen wil, altahns, wil niet meer ingedrukt worden.
De staalkabel bij de carb bied verder geen weerstand, dus er is of iets los, of iets geknapt.
Het gaat om een B21A, bet (als ik goed heb) een SU6 carb.
Bij Scandcar zijn 240 chokekabels niet meer leverbaar.
In VAdis vind ik wel wat plaatjes, maar geen instructie.
Greenbook heb ik het nog niet in gevonden.
Hoe ingewikkeld is het om een chokekabel te vervangen?
Zijn ze nog te krijgen? Moet dat met de knop eraan, of kan het ook los en zelf vastzetten?
Heeft iemand een kabel beschikbaar?
Bvd!
Volvo 245 DL, 1976, B21A, AW71, LPG | Volvo 340 GL Special, 1990, 5d, 1.4, CVT | Volvo 340 GL Special, 1990, 1.4, 3d, CVT | Volvo XC70 2.5T automaat, 2005