Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Opschoontopic
#1
v700r schreef:Wat een gezever weer.
Ik heb je profiel en al je berichten net even doorgelezen en ben tot de conclusie gekomen dat rond de 75% van al jouw reacties bestaan uit uitlokkende, tegendraadse, rot reacties.

Ik ben voor een beetje kritiek, want allemaal ja-knikkers is nooit goed voor de discussie. Maar grote genade wat word ik moe van jou.

MOD: Knip.
Op de man spelen is niet netjes en gaan we hier niet doen.
Laat jullie niet zo makkelijk op de kist jagen Wink
Antwoord
#2
Mod: tnx volgende keer graag een topic report.
Antwoord
#3
Beste Allemaal,

jullie moeten het me maar niet kwalijk nemen dat ik me ermee bemoei maar ik heb dit gevolgd met verbazing en ongeloof
verbazing omdat jullie als èèn man opstonden om V700r in de pan te hakken en
ongeloof omdat jullie met zijn allen te kakken zijn gezet en er nog steeds niet èèn is die even iets schrijft in de geest van: sorry V700r maar ik was misschien wat vooringenomen en misschien ook wel te overtuigd van mijn eigen gelijk

Niet èèn, meer dan 14 dagen na dato, schaam je

ik ben George Hueting, 67 jaar en ik volg dit forum al jaren
Antwoord
#4
George Volvo schreef:Beste Allemaal,

jullie moeten het me maar niet kwalijk nemen dat ik me ermee bemoei maar ik heb dit gevolgd met verbazing en ongeloof
verbazing omdat jullie als èèn man opstonden om V700r in de pan te hakken en
ongeloof omdat jullie met zijn allen te kakken zijn gezet en er nog steeds niet èèn is die even iets schrijft in de geest van: sorry V700r maar ik was misschien wat vooringenomen en misschien ook wel te overtuigd van mijn eigen gelijk

Niet èèn, meer dan 14 dagen na dato, schaam je

ik ben George Hueting, 67 jaar en ik volg dit forum al jaren
Hallo George,

Ik snap niet helemaal waar je op doelt, maar ik ga er vanuit dat je het hebt over de reacties op de vorige pagina.

V700R is in mijn ogen niet in staat om ook maar iets constructiefs te vermelden in dit of andere topics. Vandaar dat ik mijn reactie plaatste op de vorige pagina.

Het is en blijft het internet hÃ! Er zullen altijd mensen zijn die zich ergeren aan anderen en ik erger mij al een tijdje aan eerdergenoemd persoon. En ik ben daarin niet de enige. Denk er ook even aan dat genoemde persoon er om bekend staat uitlokkende reacties te posten, dus helemaal vreemd is het niet dat hij dit commentaar krijgt.

Iedereen mag zijn mening geven, maar enkel uitlatingen zonder onderbouwing schiet niemand mee op.


Mvg Rutger, 24 jaar.
Compensate bad aerodynamics with BÔÔÔÔÔÔÔÔÔÔÔÔÔÔÔÔÔST - Volvo 245 B230FT Turbo
Antwoord
#5
Heren, punt gemaakt. Maar laat deze "discussie" buiten dit topic aub.

Ik ben inmiddels wel benieuwd naar het project Cool
Antwoord
#6
Aaah is dat het, je moet hier alles onderbouwen wat je hier typt, constructief bezig zijn.....pfffff wat een gezever. Maar goed om dan ook maar managertje mee te spelen.....v58 wil jullie vertellen over zijn project en het enige commentaar van de moralisten en betweters hier gaat over de manier waarop hij zn s80 vervoert terwijl het topic hier helemaal niet om gaat.
En wijsneus Rutger om jou kan ik alleen maar lachen. 24 jaar lees ik, gedraag je daar ook naar en probeer hier niet de onnoemelijke wijsheid te ventileren die je net in je schoolbankje heb geleerd want je weet eigenlijk helemaal niets!!!
Leven en laten leven en niet zo zeuren allemaal.
Vertel verder, v58.
Groeten van Frans
Antwoord
#7
v700r schreef:Aaah is dat het, je moet hier alles onderbouwen wat je hier typt, constructief bezig zijn.....pfffff wat een gezever. Maar goed om dan ook maar managertje mee te spelen.....v58 wil jullie vertellen over zijn project en het enige commentaar van de moralisten en betweters hier gaat over de manier waarop hij zn s80 vervoert terwijl het topic hier helemaal niet om gaat.
En wijsneus Rutger om jou kan ik alleen maar lachen. 24 jaar lees ik, gedraag je daar ook naar en probeer hier niet de onnoemelijke wijsheid te ventileren die je net in je schoolbankje heb geleerd want je weet eigenlijk helemaal niets!!!
Leven en laten leven en niet zo zeuren allemaal.
Vertel verder, v58.

Ha! Tirades en affikken. Volvolvo begint weer een beetje op een echt auto forum te lijken Big Grin
Antwoord
#8
Dopski schreef:Heren, punt gemaakt. Maar laat deze "discussie" buiten dit topic aub.

Ik ben inmiddels wel benieuwd naar het project Cool

(!!)
Volvo 245 DL 1976 Cali import
Antwoord
#9
v700r schreef:Leven en laten leven en niet zo zeuren allemaal.

Idd en begin bij jezelf..

On topic graag. Pics van het project please....
245 GLE automaat 1979, B230E/AW03-71
244 DL 1982 wit “de Belg” B19A
244 DL 1977 Blauw onderweg naar spuiter met B230FB/AW03-71L
944 II 1996 B230FK/M90 (Verkocht)
P1800ES 1972 Blauw
Volvo toch ..
Antwoord
#10
Als je denkt dat leeftijd gelijk staat aan kennis, dan zegt dat meer over jouw kennis dan over die van mij. Als je spreekt over levenservaring, dan heb je gelijk.
Ervaring staat weliswaar niet gelijk aan kennis, maar ik vind het leuk dat je het als argument noemt.

Kus kus!

*oeps* waren alweer nieuwe berichten geplaatst.

ik ben ook benieuwd naar de voortgang van het project!
Compensate bad aerodynamics with BÔÔÔÔÔÔÔÔÔÔÔÔÔÔÔÔÔST - Volvo 245 B230FT Turbo
Antwoord


Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)