Berichten: 137
Topics: 1
Lid sinds: Jan 2010
Denk dat het sneller gaat en vooral veel gemakkelijker als je 2 steekassen voor achter scoort en die uitwisselt en 2 complete naven voor voor te pakken ziet te krijgen en die compleet vervangt. Is bij elkaar waarschijnlijk ook nog eens goedkoper als 20 studs kopen. Zeker bij de banger boys zoals asterix hier van het forum.
Berichten: 677
Topics: 39
Lid sinds: Sep 2011
Denk dat je dat niet moet doen, omdat je dan gaat rommelen met je achterwiellagers.
Ook de tapeinden erin trekken met behulp van een velg is niet de manier om het te doen, je weet nooit 110% zeker dat ze echt goed zitten.
erin en eruit persen is 1 a 2 minuten werk p/s met een werkplaatspers, steekassen en naven loshalen en weer vastzetten ben je bij elkaar ongeveer 2-3 uur mee bezig als je het op je gemak doet
Berichten: 23
Topics: 6
Lid sinds: Nov 2007
Vervangen door orgineel ? die zijn lang 46mm totaal 42 werkend, kop iets van 4mm en 25mm 1/2 draad erop bij mij althans. Als je de lange kwijt wil neem ik ze graag over. Ram je er oude van de sloop in, uurtje werk of zo?
240 Turbo 1981, 164 1971, 164E 1973, 240 Polar '93
Berichten: 23
Topics: 6
Lid sinds: Nov 2007
O wacht ze zijn korter dan standaard geworden voor de spacerzzz, ja die kun je best weggooien.Steekassen en naven wisselen kan ook inderdaad. maar iets meer werk.
240 Turbo 1981, 164 1971, 164E 1973, 240 Polar '93