Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
7½ minuut puur genieten....
#1
http://autovisie.nl/2016/09/autovisie-tv...een-icoon/
Antwoord
#2
Mooi! (die 240 dan eej)
Antwoord
#3
Het ging uiteraard om de 240 :biggrin:. Maar ik vind de V90 toch een bijzonde geslaagde Volvo. Na jarenlange design-ellende als de laatste V40, S60, V60 waar ik de Volvo-ontwerpen echt niet mooi meer vond, vind ik dit wèl een schitterend ontwerp. Maar gezien de prijs zal 'ie wel net zo oud als de 240 moeten zijn om er een te kunnen kopen Confusedmile:
Antwoord
#4
Mooie 240 van carlo. Kenteken staat op een xc90 ....als mijn app klopt:-)
Antwoord
#5
Volgens de RDW is het inderdaad het kenteken van een XC90. Dan moet of de keurmeester van de RDW ernstig naar Specsavers toe, of er is voor de opnames een ander kenteken opgehangen...
Antwoord
#6
Na de V70 (2001-2008) was het een beetje zoek bij Volvo.
Met de V90 heeft Volvo de design-draad weer opgepakt.
Mooie bak!...
Volvo Amazon , 1966 B230FK , 15G op 0,6 bar.
Antwoord
#7
Wijnand schreef:Volgens de RDW is het inderdaad het kenteken van een XC90. Dan moet of de keurmeester van de RDW ernstig naar Specsavers toe, of er is voor de opnames een ander kenteken opgehangen...

Het zal eerder het laatste zijn denk ik. In dat geval wel een domme actie. Je zult maar ergens tegenaan rijden.......
Antwoord
#8
http://ww3.autoscout24.nl/classified/294...asrc=st|as

Volgens advertentie nog met Duits kenteken.
Antwoord
#9
Leuk stukje. Trouwens, family edition, wat houdt dat in?
Antwoord
#10
quote van de dag: dan zoek je iets dat heel blijft, euhm tsja als hij zo heel blijft als een xc90Rolleyes
Goedkoop lpg uitbouwen, laswerk en onderhoud? www.kdlautomotive.nl
Antwoord


Lijst met mogelijk verwante topics
Topic Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  2x dezelde beschikking in 1 minuut? TheSaint77 22 11.129 18 September 2006, 14:54
Laatste bericht: TheSaint77

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)