Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Deltamill aircosystemen identiek?
#1
Goedemorgen,

Zoals jullie wellicht weten is mijn airco defect (Deltamil). Waren alle Deltamil systemen voor de 240 identiek? Of waren er verschillende uitvoeringen?
(Ik wil proberen of ik delen kan uitwisselen die ik elders tweedehands kan verkrijgen).

Met vriendelijke groeten,
Jos
245 1993
Antwoord
#2
Ik ben ook op zoek naar deltamill onderdelen. Vooral de afsluitende o-ring. Heb je al een onderdelensite gevonden?
Volvo 945 aut LPG G3 1998, 262 coupe 1978. Saab900ClassicCabrio 1988
Antwoord
#3
nee nog niet. heb eerst de remslangen achter vervangen, evenals het benzinefilter, een aanlopende remklauw lv gangbaar gemaakt, een rubberen ring vervangen tussen carter en en en Smile
weet ook nog steeds niet of de Deltamil systemen voor de 2 serie allemaal dezelfde zijn.
Antwoord
#4
Volgens mij was het idee achter de Deltamil systemen dat een universele unit als na inbouw voor allerlei automodellen werd ingezet, de steunen van de compressor en het formaat ven de condensor is dan in iedere auto anders. Ik denk dat je met Deltamil onderdelen uit Mercedesen of BMW's ook een eind komt. Laat het wel met het juiste middel vullen (Airco Bolt in Geldrop http://www.aircobolt.nl)
Antwoord


Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)