Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Benzinegeur
#1
Goedemorgen,
Ik ruik zo nu en dan benzine in het interieur. Komt vanuit achterbak. Alled al eens gecheckt, maar niks geks gezien.
Iemand een idee van waar die geur kan komen?
Gr.
Jos

Volvo 245 1993
245 1993
Antwoord
#2
Vulpijp of ontluchtingsslangetje?
Antwoord
#3
Check ook de pijpjes op de vlotter van de tank.
Antwoord
#4
Roest?
Antwoord
#5
Ik had een tankdop die niet goed afsloot. Als ik dan wat bochtjes gepakt had, rook ik t ook - maar niet altijd dus. Viel dan wel ook n drupje benzine uit t slangetje.
Volvo 240 GL 1987, Volvo 245 GL aut. 1979, Volvo 164 1971 (verkocht).
Antwoord
#6
Bij mij was het de slang tussen de pomp en het benzinefilter.
Antwoord
#7
Genoeg om te checken dus. Ga binnenkort benzinefilter vervangen.Zal dan gelijk alles nalopen. Ik meld me als de oorzaak/diagnose gesteld is, en hopelijk verholpen. Merci!
Antwoord
#8
Had ik ook. Tot ik een slangetje aan de ontluchting op de vulpijp aansloot naar buiten toe.
Antwoord
#9
Ben er nog niet toe gekomen om het na te kijken vanwege verhuis/verbouw/opknap perikelen.. Wel al wat andere dingen gedaan aan de Volvo.

Hoe kom ik het beste bij de bovenkant van de tank om de pijpjes op de vlotter van de tank te checken?
245 1993
Antwoord
#10
Ik zoek ook al een tijdje naar een "fiepje" bij in-en uit-veren tijdens het rijden lijkt het wel of ik metaal tegen metaal hoor. Skwiek SkwiekSmile Al aan de trekhaak gehangen, vanalles gechecked en in de handen gehad. Komt vanuit de kofferbak/kont van de auto zo te horen. Normaliter stoort he me niet, maar na enkele maanden wil ik het vinden.
245 1993
Antwoord


Lijst met mogelijk verwante topics
Topic Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Stilstaand en benzinegeur Teis 2 1.847 14 November 2020, 08:38
Laatste bericht: Grey240Polar
  benzinegeur linkerkant buiten auto als motor loopt Tyn245GL 4 3.144 27 August 2008, 22:31
Laatste bericht: Jw240

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)