22 February 2016, 19:55
ja dit begrijp ik, de injector ringen zijn niet al te lang geleden vervangen
afslaan stationair Volvo 240 turbo
|
22 February 2016, 19:55
ja dit begrijp ik, de injector ringen zijn niet al te lang geleden vervangen
23 February 2016, 17:32
edwin schreef:Staat je stationairschroef soms helemaal in ? Ik heb de oorzaak gevonden. De carterontluchtingslang was gescheurd. Hierdoor had hij natuurlijk enorm veel valse lucht. De motor blijft nu stationair ook lopen op 900 toeren. Maar hij loopt nog niet helemaal mooi. Ik ga nog even kijken naar de afstellingen en ik zag dat er wel wat ruimte zat op de injector van de eerste cilinder. Ga dus maar wel alle ringen van de injectoren vervangen.
25 February 2016, 09:08
Wees slim, controleer alle (vacuum)slangen, auto is er erg gevoelig voor. Koop of maak een drukmeter om je brandstofdruk te meten. Ben zelf lang bezig geweest met mijn 245 Turbo uit 1985. Draait nu goed ! Het allerbelangrijkste onderdeel is maar steeds de warmdraairegelaar (onder het spruitstuk) Deze heb ik zelf afstelbaar gemaakt. Ideaal, nu kun je het mengsel goed inregelen bij K-jet !!
The brick is flying again (Volvo 245 Turbo 1985, Suzuki GS850G, Zundapp GTS 529-029
|
« Ouder topic | Nieuwer topic »
|