Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Electrische ramen
#1
Dag

Ik heb voor een 164 electrische ramen gekocht en wil die inbouwen. Echter zitten er geen gaten in de deur die duidelijk maken hoe de motoren met plaat te bevestigen. De gaten bij mijn 240 waar ik ff gespiekt heb, komen niet overeen met de gaten voor de 164 units. Heeft misschien iemand losse deuren waar hij (of zij ;-) de maten kan checken. Ik zou er zeer mee geholpen zijn.

Groet,

Rin.
Antwoord
#2
Rin schreef:Dag

Ik heb voor een 164 electrische ramen gekocht en wil die inbouwen. Echter zitten er geen gaten in de deur die duidelijk maken hoe de motoren met plaat te bevestigen. De gaten bij mijn 240 waar ik ff gespiekt heb, komen niet overeen met de gaten voor de 164 units. Heeft misschien iemand losse deuren waar hij (of zij ;-) de maten kan checken. Ik zou er zeer mee geholpen zijn.

Groet,

Rin.
klopt.. om die reden heb ik voor mijn auto 200-serie deuren genomen waar de gaten wel inzitten.. om prcies te zijn zijn de locaties van de kunststof raamgeleider en stangen voor de opener van het slot van plek verwisseld.. Mocht je je deuren niet willen wisselen dan kun je eens kijken om dat deel van de binnenzijde van de deur over te zetten..
[Afbeelding: fa91957b-dbc9-4a10-af09-4e5f7ae03a2f_zpsptpfi7xq.jpg]
Antwoord
#3
Bedankt voor de reactie.
Ik heb de electrische units uitgeprobeerd op 240 deuren, maar daar passen ze niet op.
Ook de motoren en bevestigingsplaat verschillen. Ik heb oude platte zwarte motoren. Latere typen hebben meer ronde aluminiumgevatte motoren. De bevestigingsplaten verschillen ook. Als ik in Haynes kijk zie ik hoe ze erop horen maar kan daaruit niet opmaken waar ik de gaten precies moet boren. En dat komt denk ik vrij precies.
Antwoord
#4
Rin schreef:Bedankt voor de reactie.
Ik heb de electrische units uitgeprobeerd op 240 deuren, maar daar passen ze niet op.
Ook de motoren en bevestigingsplaat verschillen. Ik heb oude platte zwarte motoren. Latere typen hebben meer ronde aluminiumgevatte motoren. De bevestigingsplaten verschillen ook. Als ik in Haynes kijk zie ik hoe ze erop horen maar kan daaruit niet opmaken waar ik de gaten precies moet boren. En dat komt denk ik vrij precies.
kan zijn dat je het geprobeerd hebt op deuren van 79> de sloten daarvan zijn ook anders..
[Afbeelding: fa91957b-dbc9-4a10-af09-4e5f7ae03a2f_zpsptpfi7xq.jpg]
Antwoord
#5
De deuren zijn van 81. Ik zal op zoek gaan bij een 164-garage.
Bedankt voor de info.

Groet.
Antwoord
#6
Rin schreef:De deuren zijn van 81. Ik zal op zoek gaan bij een 164-garage.
Bedankt voor de info.

Groet.
die zijn idd te jong, de deuren zelf passen wel in de auto maar vallen niet in het slot..
[Afbeelding: fa91957b-dbc9-4a10-af09-4e5f7ae03a2f_zpsptpfi7xq.jpg]
Antwoord
#7
Slot vervangen in de deur of de slotvanger aanpassen in de auto?
Het is pas te maken dacht ik.
Volvo 145 B230 M47 lpg 1970
Antwoord
#8
Dag

Bedankt voor de reacties. Het gaat enkel om het vinden van de plek waar ik de gaten moet boren voor de electirsch plaat en motor. En denk ik dat het niet nodig hoeeft te zijn om de complete deur te vervangen. De gaten bij 240 deuren, die ikheb staan komen niet overeen met die voor de 164 electrische ramen. Mijn 164 deuren hebben geen gaten voor de electrische motor bevestiging. Wat ik zoek zijn de maten voor het aanbrengen van de electrische units gaten.

Groet.
Antwoord
#9
Gewoon de motor ertegen houden aan de buitenkant en aftekenen. Afstand onder/voor/achter aanhouden van de 240 deur (moet de tandheugel kunnen bedienen)
Antwoord
#10
Jerry schreef:Slot vervangen in de deur of de slotvanger aanpassen in de auto?
Het is pas te maken dacht ik.
beide heel lastig.. de deur aanpassen is zelfs de officiele lezing van Vv..!
[Afbeelding: fa91957b-dbc9-4a10-af09-4e5f7ae03a2f_zpsptpfi7xq.jpg]
Antwoord


Lijst met mogelijk verwante topics
Topic Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Electrische raambediening Jambon 14 11.090 26 May 2011, 12:30
Laatste bericht: Jambon
  Electrische waterpomp B18-B20 Jambon 9 7.958 13 January 2010, 18:21
Laatste bericht: Boele

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)