1 August 2015, 11:53
TS geeft aan dat hij niet zelf kan sleutelen. Dus een onderstel verwisselen of een andere motor
er in lepelen is dan geen optie denk ik?
er in lepelen is dan geen optie denk ik?
Een vroege 240 of een late 240?
|
1 August 2015, 11:53
TS geeft aan dat hij niet zelf kan sleutelen. Dus een onderstel verwisselen of een andere motor
er in lepelen is dan geen optie denk ik?
1 August 2015, 17:48
Jeru schreef:Het was niet mijn bedoeling om de auto als te duur te bestempelen Een Volvo 245 met weinig km's welk aantoonbaar is en dan ook nog in technische goede conditie en in mooie staat betaal je de hoofdprijs en dan zit er bij sommige niks aan opties op. Kijk is bij Carlo Schmidt op zijn site. Die heeft echt pareltjes en daar betaal je ook voor. Maar een afgetrapte 245 met 5 ton op de teller zijn er ook voor een paar honderd euro. Maar geef je ogen de kost en neem een kenner mee en neem de tijd.
2 August 2015, 20:37
Voor de electrische ruiten e.d. hoef je echt niet bang te zijn. Dit is een apart kabelboompje dat nergens n de wagenboom verdwijnt. Dit ligt volledig op zichzelf in de wagen, en miskomt eigenlijk aan. Electrische spiegels net van hetzelfde. Volledig op zichzelf. Zit enkel op de zekeringkast met een kabelschoentje.
Centrale vergrendeling daarentegen zit wel in de wagenboom verweven. Ik heb zelf de electrische ruiten uit een 240 SE overgebouwd in een '91 VAN. Net als de centrale vergrendeling. Wat ik hiermee gewoon wil zeggen, is dat deze zaken geen probleemzaken zijn. |
« Ouder topic | Nieuwer topic »
|
Lijst met mogelijk verwante topics | |||||
Topic | Auteur | Reacties | Weergaven | Laatste bericht | |
Trekgewicht late 240's 1600 kilo? | A_A | 15 | 13.194 |
1 June 2015, 14:36 Laatste bericht: Rhino |
|
Late 240's van betere kwaliteit ? | Gerben | 23 | 11.120 |
9 February 2010, 18:19 Laatste bericht: Hejsan! |