Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
kroepoek!
#11
Als je de scherpe uitsteeksel had gezien, zou je wellicht overtreffende trappen hebben gebruikt voor mijn kwalificaties. "Vlijmscherp Ãn levensgevaarlijk", dat is het, en niet anders. Voor het overige kunststof idem dito!
Antwoord
#12
Zo snel mogelijk wegdoen dat gevaarlijke hok. Levensgevaarlijk idd, niet meer van deze tijd. En dan niet verkopen natuurlijk maar naar de sloop brengen. Je wilt niet op je geweten hebben dat iemand anders au aan zijn vingertje krijgt.
Volvo 240 '83 B23A - M46 - 223.000 km
Audi A3 1.8T '01 - 212.000 km
Gesloopt: Volvo 244 GL '81 B23A - M45 - 303.000 km
Antwoord
#13
Arjan. schreef:Zo snel mogelijk wegdoen dat gevaarlijke hok. Levensgevaarlijk idd, niet meer van deze tijd. En dan niet verkopen natuurlijk maar naar de sloop brengen. Je wilt niet op je geweten hebben dat iemand anders au aan zijn vingertje krijgt.

Lol! Big Grin

Die scherpe uitsteeksels knallen meteen kapot als die tegen je scheenbenen etc komen. In crashtests hoor je er eigenlijk nooit over, daar zullen heel wat redenen voor zijn. Smile Bovendien: het gaat om auto's die op z'n minst 22 jaar oud zijn, dus gaan lopen huilen over de veiligheid van plastic onderdelen (die al jaren niet meer gemaakt worden) is ook dan overdreven vind ik.
Volvo S80 Turbo 2002 & 740 GLE 1990

http://Volvotips.com
Antwoord
#14
[ATTACH=CONFIG]4113[/ATTACH]Op het scherpst van de snede, de opmerkingen hier, volvolvo van stekeligheden. Waag er een praktijktest aan: ram de restanten niet tÃgen maar ín je scheenbeen "etc".
Schakel van tevoren de hulpdiensten uit, bel de bloedbank, (zorg voor opvang), houd je niet reanimerenverklaring gereed, schrijf je in in het donorregister, verwittig familie en allebei je vrienden, nodig ze alvast uit voor deelname aan de koffietafel, waar ook nog iets óp staat, dit gratis af te halen proefpakketje bijvoorbeeld.


Bijlagen Afbeeldingen
   
Antwoord
#15
Nieuwe bakjes van drie jaar oud voor een 740. Dan zou ik er mee terug gaan. Bedankt voor de toegeschreven verstandelijke kwalificaties ook.


Sent from my iPad using Tapatalk
Volvo 142 '72 Gesloopt
Volvo 240DL '88 Verkocht
Volvo S70 '97 Verkocht
Volvo V70 '08 --> Daily driver
Volvo 242 Turbo Projectje --> http://volvolvo.nl/threads/9146-Mijn-Volvo-242-turbo
Volvo 940 '90 Carbagerun project -->http://volvolvo.nl/threads/14646-carbage...ditie-2014
Antwoord
#16
244dl schreef:[ATTACH=CONFIG]4113[/ATTACH]Op het scherpst van de snede, de opmerkingen hier, volvolvo van stekeligheden. Waag er een praktijktest aan: ram de restanten niet tÃgen maar ín je scheenbeen "etc".
Schakel van tevoren de hulpdiensten uit, bel de bloedbank, (zorg voor opvang), houd je niet reanimerenverklaring gereed, schrijf je in in het donorregister, verwittig familie en allebei je vrienden, nodig ze alvast uit voor deelname aan de koffietafel, waar ook nog iets óp staat, dit gratis af te halen proefpakketje bijvoorbeeld.

En jij denkt dat er in een nieuwe VW Polo, Audi A3, Astra, V40 of weetikveelwat nergens meer hard plastic zit? Heb je ook cijfers van aantal verkeersdoden die niet gevallen zijn doordat ze een ruit/betonblok/houten object in het gezicht kregen maar gedood zijn door een stukje plastic?
Volvo S80 Turbo 2002 & 740 GLE 1990

http://Volvotips.com
Antwoord
#17
Het is oud spul en hobby, shit happens wat er in oekraine gebeurt etc lijkt me erger..
Bovendien je hebt kleren aan en je zegt dat het afbreekt als je ermee in aanraking komt bij bijvoorbeeld een botsing breekt het dus af en door je kleding kan het niet penetreren heb je geen kleding aan kan je een schrammetje oplopen plijster erop en het bot van je arm dat uitsteekt door de aanrijding lekker laten zitten want dat komt niet door het plastic.
Goedkoop lpg uitbouwen, laswerk en onderhoud? www.kdlautomotive.nl
Antwoord
#18
Mensen, wat een sarcasme allemaal. Het is geen fokforum hier...

244dl, ik denk serieus dat je geen kans maakt bij een claim of klacht. Ik vind het ook wat ver gaan eigenlijk.

25 jaar oud spul (ook al is het new old stock) is zonder garantie, daar doe je niets aan.

Maar goed: als je het echt zo gevaarlijk vind, zal iets anders moeten verzinnen.
Net als mensen met oldtimers zonder gordels: die bouwen alsnog gordels in. Misschien kan je het wrappen of met stof bekleden. Dan blijven de scherven bij elkaar igv een ongeluk. (ik verzin maar iets)
Volvo 244 DL - B21A - 1976  ____ Volvo V70 - 2.5 20v - 1998 (daily) ____  Lid van het Volvo 240-260 Register sinds 2012
[Afbeelding: OnderschriftCaddyVolvo_zps6148de5c.jpg]
Antwoord
#19
carbonwrappen en schilderen. word het hooguit een blauwe plek
Volvo 242 DL uit 1975 met een B20A AKA Sofia
Volvo 242 GT uit 1978 met een B23e AKA Blackie (gesloopt)
Volvo 144 uit 1968 met een b20A AKA Ella
nu ook te volgen via Lau's oude bakken

[URL="http://volvolvo.nl/threads/11085-Mijn-242DL"]
[/URL]
Antwoord
#20
Ik kan wel genieten van het sarcasme, vooral van de topicstarter.
Antwoord


Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)