Peiling: Welk blok in de P1800 uit 1964
Deze peiling is gesloten.
B21ET + Intercoler
0%
0 0%
Orgineel B18 blok
0%
0 0%
Totaal aantal stemmen: 0 0%
* U hebt op deze optie gestemd. [Resultaten weergeven]

Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
P1800 VS B21ET
#11
Zeker een P1800 moet je in mijn ogen origineel houden...
Maar ja wie ben ik als ik de andere reacties zo eens lees :oops:
Volvo V70 TDI<br />Volvo 242 in veel onderdelen
Antwoord
#12
Zolang je de body en het interieur maar origineel houdt heb ik niets tegen motortuning en de remmerij etc. aanpassen.

Maar om dat met een P1800 te doen. Dat is (voor mij) een beetje pijnlijk.
Maar ik zou zeggen wie niet waagt wie niet wint. Dus dat B21ET blok erin.
olvo For Life, Vanaf de Jakob tot de 480
Antwoord
#13
TheSaint77 schreef:Maar ik ben dan toch meer geneigd die toch al zo 'heilige' P1800 origineel te laten. Dan brengt het beestje ook nog veel op in de toekomst mocht je er vanaf willen ooit.

Dat valt dus best tegen. Kijk maar es naar al die unica's sommige zijn momenteel niets meer waard. (naar verhouding dan).
olvo For Life, Vanaf de Jakob tot de 480
Antwoord
#14
Ik zou er een originele motor inhangen, maar het idee op zich is wel leuk en als je het blok toch hebt ...........:wink:
265 DL 1977 in veel onderdelen<br />145 Express 1973<br />145 express 1970 (sloop)<br />242 L 1977 Nog geen 100.000Km<br />Volkswagen Caravelle 1986
Antwoord
#15
lekker prutsen is toch leuk! :-)
Bedankt en de groeten! 244 GL '80/745 GL '85/144 DL '72/Amazon Combi '68
Antwoord
#16
480rider schreef:Dat valt dus best tegen. Kijk maar es naar al die unica's sommige zijn momenteel niets meer waard. (naar verhouding dan).

:twisted: ik zei ook...'in de de toekomst' dus op termijn. 8)
"Volvo - not everybody's car - but who wants to be everybody?"
Antwoord
#17
Robbert242DL schreef:Zeker een P1800 moet je in mijn ogen origineel houden...
Maar ja wie ben ik als ik de andere reacties zo eens lees :oops:

yep, daarom uiterlijk ongemoeid laten. De rest kun je weer terugbouwen en dan zie ik geen bezwaren.

Walter, die ook een traantje wegpinkt als ie een gehotrodte 1932 Ford V8 Roadster ziet
Voorheen:lid Volvo 850 Club - Volvo 850 2.0 Sedan 1995 / lid Volvo 300 Club - Volvo 343DL CVT 1978 / 360GLS B19A 1983 / Nu: V70 2.4 AT MY 2002 & Buick Special Trunkback Sedan 1937
Antwoord
#18
nix mis met V8'S van Ford 8) 8) 8) :lol: :lol: :lol: :lol:
orte Bochtenridder Smile &amp; Off Topic Master<br />Ford Dondervogel 1963 (355PK~!)<br />245 GL aut. 1984<br /><br />www.eatamsterdam.nl
Antwoord
#19
turbootje altijd goed 8) Big Grin
B18 vrij saai :wink:
Antwoord
#20
TheSaint77 schreef:
480rider schreef:Dat valt dus best tegen. Kijk maar es naar al die unica's sommige zijn momenteel niets meer waard. (naar verhouding dan).

:twisted: ik zei ook...'in de de toekomst' dus op termijn. 8)

Ok je hebt gelijk je zei 'in de toekomst' :roll: . Maar toch zal het tegen vallen 8) 8) .
olvo For Life, Vanaf de Jakob tot de 480
Antwoord


Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)