Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
245 gestolen!
#1
triest nieuws!

mijn 245 GLE '81 is ergens in de afgelopen 24 uur
gejat voor de deur (Eusebiusplein 34, 6811HE Arnhem) waar hij gisteravond rond 17:00 voor het laatst gezien.
Kenteken: 27-LRL-5

hij zal zeker opvallen:
Hij is groen, met bruine motorkap en heeft een imperiaal en een blauwe sneeuwkap aan de achterzijde. er is er maar 1 op de wereld die er zo uitziet..

Wat al helemaar zuur is dat ik er afgelope zondagmiddag nog aan geklust heb: heb er nieuwe veerschotels achter (nog bedankt Jos voor je snelle reactie en levering!) op gemonteerd.
toen het voor mekaar was op de bank geploft en de auto sinds dien niet meer gezien..

onbegrijpelijk, wie jat er nu zn auto? liefhebbers halen het niet in hun hoofd en 'dieven' zullen deze bak niet als waardevol object gezien kunnen hebben. helemaal in perfecte staat was deze nu ook weer niet.
triest...

[ATTACH=CONFIG]3348[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]3349[/ATTACH]


Bijlagen Afbeeldingen
       
Antwoord
#2
(de mooie dame heb ik nog wel)
Antwoord
#3
Ah bah, wat een ramp lijkt me dat, ik hoop dat ie snel heelhuids wordt teruggevonden!!
Volvo 244 DL - B21A - 1976  ____ Volvo V70 - 2.5 20v - 1998 (daily) ____  Lid van het Volvo 240-260 Register sinds 2012
[Afbeelding: OnderschriftCaddyVolvo_zps6148de5c.jpg]
Antwoord
#4
BALEN MAN !!

Heb je wel aangifte gedaan? (als ik hem in geef bij ovi-rdw staat hij nl. nog niet geregistreerd als gestolen).
Als ze er nog bekeuringen mee "scoren" kan je je wat beter verdedigen.
Bovendien; als ze hem ergens droppen na joyriding zal de politie hem bij natrekken ook gelijk als gestolen zien op hun schermpje.

Sterkte ik leef met je mee.
Antwoord
#5
Met een beetje mazzel is ie meegenomen voor een ritje joyriding, dan hopen dat ie word gevonden.
Voor de handel zal ie niet gejat zijn neem ik aan. Ik zal duimen dat ie spoedig en heelhuids terugkeert naar je. Word je niet blij van zeg.
Volvo 142 '72 Gesloopt
Volvo 240DL '88 Verkocht
Volvo S70 '97 Verkocht
Volvo V70 '08 --> Daily driver
Volvo 242 Turbo Projectje --> http://volvolvo.nl/threads/9146-Mijn-Volvo-242-turbo
Volvo 940 '90 Carbagerun project -->http://volvolvo.nl/threads/14646-carbage...ditie-2014
Antwoord
#6
Het zal wel niet zo zijn, maar hij is niet toevallig afgesleept? Tenslotte toch veel betaald parkeren in Ernem...
Succes iig met de hele situatie!
1986 Volvo 360 - Koni, PU, B230F...en roest
1992 Volvo 960, B204FT, M46, zwart volleder, 412
1993 Volvo 245 - B230FT, M47, green, Bilstein, Polaris, 2.5" exhaust, 412
1995 Volvo 960 Ambassador line, B6254F, M90, beige volleder, 412
Antwoord
#7
Dat ls een nare ervaring.

Hopelijk wordt de auto teruggevonden. De kans daarop lijkt me aanwezig omdat exportddieven weinig interesse in een oude 240 hebben denk ik.

Het inschakelen van internetwerken zoals Facebook,Linked.nl,Twitter,Youtube etc. is best effectief gebleken bij het terugvinden van zaken.

Temeer omdat in jouw geval de auto erg opvalt vanwege de bruine motorkap.

Ik wil best een foto van de auto op mijn Facebook pagina plaatsen als je dat wilt.
Als andere mensen berichten delen/doorsturen heb je heel snel een groot netwerk van mensen die op de hoogte zijn en mogelijk de auto ergens hebben zien staan of rijden.
Antwoord
#8
Erg naar! Ook zo zuur dat je hem t laatst zag tijdens klussen...
Hopelijk komt het goed! Maar zelfs als ie na joyriding wordt teruggevonden ben je natuurlijk niet per definitie goed af...

Gisteravond toevallig nog in de buurt geweest (richting die Zweedse woonwinkel), maar deze auto niet gezien. Zou me anders zeker wel zijn opgevallen! Mocht ik m alsnog zien, dan zal ik dit uiteraard

Ik ga er van uit dat je inmiddels aangifte hebt gedaan en zo, en dat RDW gewoon achter loopt met registraties.
Volvo 245 DL, 1976, B21A, AW71, LPG | Volvo 340 GL Special, 1990, 5d, 1.4, CVT | Volvo 340 GL Special, 1990, 1.4, 3d, CVT | Volvo XC70 2.5T automaat, 2005
Antwoord
#9
inmiddels nog geen reactie. uiteraard wel aangifte gedaan (kon pas een dag later omdat het op afspraak moet tegenwoordig) en bij VBV geregistreerd.
ook hebben behoorlijk wat mensen mn oproep op facebook gedeeld, maar helaas.
heb er slecht van geslapen vande week...
mocht van mn ouders wat geld lenen om een nieuwe te kopen. (ben nog studerede)
maar tot nu toe nog geen succes (al wel naar wat autos wezen kijken)

De 145 is mn favoriete model, maar deze is moeilijk in goede conditie te vinden onder de 4000,-
Een andere optie zijn de oude types 245, maar ook hier wordt je niet mee dood gegooid.
(amazon combi, uiteraard te gek maar gaat financieel buiten mijn bereik ben ik bang)

mocht iemand iets van dit kaliber hebben staan hoor ik het graag!

Een volvoliefhebber zonder volvo, is als een ridder zonder paard (en zwaard, en baard)...
Antwoord
#10
Als je eenzelfde 245 terug wilt kopen, dus van begin 80er jaren op benzine, dan kun je momenteel voor weinig geld een redelijke kopen.
Ik neem aan dat je op het kwarttarief wilt rijden?
Je kunt er evt. ook een op LPG kopen en daar de LPG installatie uit verwijderen.
Antwoord


Lijst met mogelijk verwante topics
Topic Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Volvo C70 cabrio gestolen! mrborrie 3 3.643 27 August 2015, 21:54
Laatste bericht: Dopski
  Gestolen Volvo V50 1.8F Kenteken 53 RFK 5 ckep 5 3.296 7 September 2011, 20:01
Laatste bericht: Susan
  Gestolen: beige Porsche 924 omg. Amsterdam (LV-47-NN) SaddieN 1 1.990 22 July 2010, 19:44
Laatste bericht: skidje
  Aantal gestolen oldtimers meer dan verdubbeld jos245 2 2.584 12 September 2009, 08:51
Laatste bericht: jos245
  2 Volvo's gestolen Ben 18 9.841 10 August 2006, 10:58
Laatste bericht: Sander van Buiten

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)