Berichten: 61
Topics: 2
Lid sinds: Aug 2014
Aah je bedoeld Patrik, die had voorheen die oh zo gave groene 242,
Ik spreek hem heel af en toe, ik kan altijd vragen hoe of wat hij het heeft gedaan.
Deze 242 bedoelde ik trouwens, is van dezelfde persoon
Berichten: 2.853
Topics: 60
Lid sinds: Sep 2010
Die kennen we volgens mij allemaal wel hier. Prachtig ding! Die van jou gaat ook de goede kant op zie ik wel :wink:
Berichten: 61
Topics: 2
Lid sinds: Aug 2014
Ik doe mn best haha, van werk laat thuis moe en weinig zin, en veelal helpen op het ouderlijke bedrijf.
Zo blijft er weinig tijd over
Ik hoop het voor de winter in de primer en in de lak hebben te staan en uiteraard weer op zn pootjes
Berichten: 61
Topics: 2
Lid sinds: Aug 2014
Arn02 schreef:Die snuiter op TB die de 164 neus op een 245 heeft gezet (heel mooi drift project) heeft inderdaad een soort dakspoiler gemaakt. Geen detailfoto's van gezien. Maar als die klep echt glasvezelversterkt polyester is kan je ook makkelijk een bovenkant van polyester erop lijmen/fabriceren/knutselen.
Aah ik heb het hem gevraagd, hij heeft zelf een achterklep spoiler gemaakt, en de klep weegt nog maar 4kg.. inplaats van de 20+ kilo origineel
Berichten: 61
Topics: 2
Lid sinds: Aug 2014
Berichten: 960
Topics: 39
Lid sinds: Jan 2012
Ja precies. Alleen die van hem kan denk ik niet meer makkelijk open. Maar je kan de bovenkant van een normale klep als plug gebruiken voor een mal, en dan een nieuw bovenstuk maken van polyester.
Berichten: 61
Topics: 2
Lid sinds: Aug 2014
Die van hem gaat met snelsluitingen, die ik ook al op de moterkap heb zitten,
Als ik het ontwerp zo bekijk schuif je hem achter die spoiler en vergrendel je hem onderin
Berichten: 61
Topics: 2
Lid sinds: Aug 2014
Klep is binnen, nog even flink aanpassen om hem passend te maken.. maar dan scheelt het wel 20 kg
De meeste Parker gaten zijn niet meer zichtbaar nu!
Kooi nog wat aanpassen (kruisen bij de stoelen en nog een kruis achterin)
Van de week het lasaperaat weer terug, dus dan kunnen we weer knetteren!