Ooit ben ik daar gestopt:
http://volvolvo.nl/showthread.php/422-Vo...incipessa)
en nu pak ik hier het draadje weer op.
Op bezoek bij Thuurbo.
Gisteren is mijn buitentemperatuurmeter voorzien van een nieuwe temperatuurvoeler.
Gewoon een koelvloeistofsensor, dit zou de oplossing zijn volgens de mijnheer van de klassiekersbeurs.
Heeft iemand ervaring hiermee? Ik heb het idee dat de aangegeven temperatuur te hoog is, maar nu geeft het wel een constanter beeld, zoiets als altijd een graad of acht teveel. Moet dus bij te stellen zijn op het klokje.
Hiernaast is mijn olietemperatuurmeter aangesloten.
De waarde die ik na een twintig kilometer lange rit op de snelweg zie is 70 graden.
Kan dat kloppen? Ik had eerlijk gezegd een hogere waarde verwacht.
http://volvolvo.nl/showthread.php/422-Vo...incipessa)
en nu pak ik hier het draadje weer op.
Op bezoek bij Thuurbo.
Gisteren is mijn buitentemperatuurmeter voorzien van een nieuwe temperatuurvoeler.
Gewoon een koelvloeistofsensor, dit zou de oplossing zijn volgens de mijnheer van de klassiekersbeurs.
Heeft iemand ervaring hiermee? Ik heb het idee dat de aangegeven temperatuur te hoog is, maar nu geeft het wel een constanter beeld, zoiets als altijd een graad of acht teveel. Moet dus bij te stellen zijn op het klokje.
Hiernaast is mijn olietemperatuurmeter aangesloten.
De waarde die ik na een twintig kilometer lange rit op de snelweg zie is 70 graden.
Kan dat kloppen? Ik had eerlijk gezegd een hogere waarde verwacht.
In nature there are neither rewards nor punishments; there are consequences. (R.G. Ingersoll)