Een of andere handigerd heeft die dingen daar ook tussen gekregen zonder lasapparaat, dan moet jij ze zonder slijptol er ook weer uitkrijgen. Om de spanning vd veren te halen moet je wel de schokbreker bovenaan losmaken, die is namelijk de begrenzer van de veerweg vd achteras.
Kan gewoon op straat, gebruik zoveel assteunen/houtblokken/straatstenen als je nodig hebt en leg voor de zekerheid ook nog blokken voor/achter de voorwielen (de handrem werkt niet meer als beide achterwielen in de lucht hangen).
Als je de wielen met de bijgeleverde pijpsleutel en bandenwipper vast draait, of met een standaard kruissleutel, zonder je voeten te gebruiken, zitten de moeren ten eerste vast genoeg, en ten tweede kan je ze ook weer los krijgen in geval van lekke band e.d.
Kruislings aandraaien, beetje vet op de moeren waar ze de velg raken en de schroefdraad, komt allemaal niet zo nauw.
Kan gewoon op straat, gebruik zoveel assteunen/houtblokken/straatstenen als je nodig hebt en leg voor de zekerheid ook nog blokken voor/achter de voorwielen (de handrem werkt niet meer als beide achterwielen in de lucht hangen).
Als je de wielen met de bijgeleverde pijpsleutel en bandenwipper vast draait, of met een standaard kruissleutel, zonder je voeten te gebruiken, zitten de moeren ten eerste vast genoeg, en ten tweede kan je ze ook weer los krijgen in geval van lekke band e.d.
Kruislings aandraaien, beetje vet op de moeren waar ze de velg raken en de schroefdraad, komt allemaal niet zo nauw.
Volvo 940 1997 Volvo 144 1969