Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Photobucket.
#11
Het gekke is dat die door mij via pb geplaatste foto's nog steeds zichtbaar zijn, benieuw voor hoe lang nog.
Antwoord
#12
Bij mij ook zijn ze ook nog zichtbaar. Maar ik kreeg van de week wel een dreigmail van Photobucket dat third party embedding gestaakt zou worden. Ben dus inderdaad benieuwd hoe lang de foto's nog zichtbaar zijn. No way dat ik die club ga betalen. Het barst daar werkelijk van de advertenties, en de site werd de laatste tijd per keer trager.
Antwoord
#13
(14 July 2017, 13:07)Wijnand schreef: Bij mij ook zijn ze ook nog zichtbaar. Maar ik kreeg van de week wel een dreigmail van Photobucket dat third party embedding gestaakt zou worden. Ben dus inderdaad benieuwd hoe lang de foto's nog zichtbaar zijn. No way dat ik die club ga betalen. Het barst daar werkelijk van de advertenties, en de site werd de laatste tijd per keer trager.

Ik dacht dat het trage werken aan mijn laptop lag maar ze doen dat dus met opzet om je te laten betalen. Noway homeboy ik ga ook niet betalen. 

Wordt tijd dat ik mijn foto's daar ga weghalen. Steeds meer forums werken met het systeem dat je de foto's ook van je pc kan halen. Blijven ze tenminste ook op het forum staan als je een foto van je pc gooit. Dat is bij foto Bucket niet zo. Daar een foto weg dan ook op het forum weg.
Antwoord
#14
Balen als het alleemaal niet meer gaat werken. Ik zag in mijn topic dat de fotos van mij nog wel zichtbaar zijn, maar bijvoorbeeld die van Raymond niet meer.

Feit blijft dat je voor opslag moet betalen, photobucket deed dat met een beetje (de laatste tijd veel meer) advertenties. Nu helaas dus hardcore betalen.
Hetzelfde ging het met imageshack, retrorides (dat spul wat jambon gebruikte) en nu is het met photobucket helaas ook zo ver Sad.

Foto's op een forumserver opstaan kost ook geld en waarschijnlijk dat daarom dat niet meer kan. Moeten we nog maar eens naar kijken.
Antwoord
#15
Schijnt dat een iedergeval een deel van foto's via photobucket weer zichtbaarzijn. Een iedergeval is het logo van Jambom weer zichtbaar. Weet iemand hier meer van?
Antwoord
#16
Ik maak altijd gebruik van de handmatige url in plaats van die van photobucket. Dus alleen het IMG gedeelte gebruiken en de url achterwege laten.
Dan werkt het gewoon.
Antwoord


Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)