Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
rara??
#31
als die vies is was ik mn auto gewoon...:-)
"Volvo - not everybody's car - but who wants to be everybody?"
Antwoord
#32
nogmaals..

[Afbeelding: afbeelding40eu.png]

[Afbeelding: afbeelding37hb.png]
uperr
Antwoord
#33
vind die witte 165 wel heel mooi! Verlaagd, brede bandjes, koplampwissers, standkachel. poeh, dat heeft flink geld gekost als ie er in het echt net zo mooi uitziet
Antwoord
#34
spiegels zijn niet zo...verder idd ok, blijft een raar schip.
uperr
Antwoord
#35
Owen schreef:[Afbeelding: 162bgr.jpg]

[Afbeelding: 162agr.jpg]

8) :roll:

Stond ook in utrecht!
Volvo V70 TDI<br />Volvo 242 in veel onderdelen
Antwoord
#36
Goed dat ik 'm niet gezien heb, want dan had jij nou met die spoilert rondgereden :lol: 8)
Antwoord
#37
Owen schreef:spiegels zijn niet zo...verder idd ok, blijft een raar schip.

Die spiegels van die witte zijn vanaf modeljaar '78, toen was er geen 140/160 serie meer, dus behoorlijk nep. Daarnaast vraag ik me af of ze de zwarte omlijsting bij de achterdeuren toen al hadden, want bij de eerste 240 modellen was dit ook nog chroom... (Zoals je ook bij de rode kunt zien!)
Volvo V70 TDI<br />Volvo 242 in veel onderdelen
Antwoord
#38
Ik blijf het lachen vinden. Als geheel vind ik de (uitstraling van de) rode een stuk mooier.
olvo 264 GLE 1980, 223.500 km (in co-ouderschap)<br />Volvo S60 2.4 automaat 2001, 116.000 km
Antwoord
#39
die spiegels zijn vanaf modeljaar 1986 en zijn idd oerlelijk op deze. horen de mooi chromen spiegeltjes op. En die zwarte raamomlijsting hoort ook niet - ik denk dat ie er gewoon deuren van een veel nieuwere in heeft gezet.

Maar buiten die dingetjes ziet ie er mooi dik en toch stijlvol uit vind ik.
Antwoord
#40
Ticcie schreef:die spiegels zijn vanaf modeljaar 1986 en zijn idd oerlelijk op deze. horen de mooi chromen spiegeltjes op. En die zwarte raamomlijsting hoort ook niet - ik denk dat ie er gewoon deuren van een veel nieuwere in heeft gezet.

Maar buiten die dingetjes ziet ie er mooi dik en toch stijlvol uit vind ik.

Op mijn 242 zitten ook deze spiegels dan in matzwart, zie de foto's bij fotomateriaal. En dit is zeer zeker origineel.
Volvo V70 TDI<br />Volvo 242 in veel onderdelen
Antwoord


Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 2 gast(en)